  • Data: 2012-02-13 08:20:16
    Temat: Re: Solarnicy w styczniu i lutym
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    news:jh8fvn$747$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale przyznasz uczciwie, że mamy wyjątkowo słoneczny styczeń i luty
    > przez wyjątkowo długo utrzymujący się wyż...

    No to się zdziwisz bo u mnie akurat grudzień i styczeń tamtej zimy były
    lepsze :)
    Widzę to na statystykach miesięcznych.
    Więc to co mówisz nie ma absolutnie pokrycia.
    Maniek weź mu przypomnij jak ci mówiłem wtedy o moich uzyskach gdyż słońca
    mam na full a ty odpisywałeś że niestety ale u ciebie słońca niet.

    Pozdrawiam
    Marek