  • Data: 2012-02-01 11:40:49
    Temat: Re: Solary cd;)
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup

    >Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No i kwestia ceny- ciekawe ile takie coś może kosztować.

    >5600zł ->
    >http://allegro.pl/solar-compact-sloneczny-podgrzewa
    cz-wody-200l-i2075032077.html
    >Odpowiedz standartowa nr 1 - nie opłaca sie :-)

    >Ale pomysł jest dobry tylko trzeba to zrobic samemu. To były text
    >standartowy nr 2 :-)

    Na półwyspie Chalcydyckim w Grecji na każdym domu jest coś takiego:
    http://pl.123rf.com/photo_7973822_emborio-grecja--13
    -czerwca-2010--solar-ogrzewania-panelu-i-zbiornik-wo
    dy-na-dachu-budynku-na-wyspy-g.html
    Muszę się zorientować ile to u nich kosztuje. Ponieważ mam możliwość prawie
    darmowego transportu(dobra flaszka dla kupla;) to może opłacała by się mi to
    sprowadzić.