  • Data: 2010-06-21 19:17:04
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: "Quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak zmusisz ubezpieczalnię, by cię ubezpieczyła?

    Zmusic? Beda sie o mnie bic :-DDD

    > Z ekonomicznego punktu widzenia lepiej jest odmawiać grupie ryzyka i
    > ponosić koszty ewentualnych pozwów.

    Wszystko mozna dzis uzbezpieczyc, nawet jak wiadomo wieze WTC ;-)
    Wyplacono kase przeciez i to jaka?!

    > A jeśli chodzi o ubezpieczenia, to AFAIR JKM jest im przeciwny, bo to
    > "zakładanie się o to, że się przegra". :-)

    Przeciwny jest przymusiowym ubezpieczeniom.
    Prywatnie nie obchodzi mnie czy jest ich zwolennikiem.
    On nie jest moim idolem. Moim idolem jest "wolny rynek".
    JKM jest jedynym politykiem ktory go popiera i dodatkowo mowi calkiem sporo
    innych madrych rzeczy.
    Ma poglady uznawane za normalne jeszcze 100 lat temu. W czasach gdy
    Bastiat-a, Adama Smith-a iip...

    Pozdr.
    www.elipsa.info