  • Data: 2010-06-21 19:28:42
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    news:4c1fb90a$1@news.home.net.pl...

    > I to jest to!!
    > Kiedy takie czasy byly?? Pewnie dawno, dawno temu, co?? ;-)

    Wiesz co, ja studiowalem w stolycy i choc do tego miasta nie palam jakas
    wielka sympatia to jednak nauka w duzych osrodkach jest na moj gust na
    wyzszym poziomie. Wydzial ekonomii np. jest i w moim miescie, informatyki
    tez. Jak rozmawialem z ludzmi o rok, dwa dalej na studiach co robia to bylem
    w szoku, ze tak wygladaja egzaminy, ze na czwartym roku robia to co ja na
    drugim. O informatyce nie wspomne, bo programisci nie odrozniali partycji
    dysku od dysku wirtualnego. O podstawach systemow operacyjnych w ogole nie
    ma co gadac, bo zacza sie wszedobylski Windows.
    Na egzamin z prawa wchodzilo na aule czternascie osob, wszyscy rozsadzeni po
    calej auli na ktora wchodzi pewnie ponad sto osob. Profesor bral sobie
    trzech asystentow i nic innego nie robili jak gapili sie ciagle na
    zdajacych. Tak wygladaly egzaminy z prawa, przy okazji chyba najwieksi
    paranoicy. To nie takie odlegle czasy, studia konczylem juz w tym stuleciu.

    Pozdro.. TK