  • Data: 2010-02-10 23:08:46
    Temat: Re: Spadek temperatury w domu o 1 st...
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lut, 20:09, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Czesto Ci sie zdarza?? :-))

    Hm, no, w sumie - nie ;D U mnie taki system nie sprawdzilby sie przede
    wszystkim z tego powodu, ze moja zonka chodzi spac o 23, a ja bardzo
    roznie - bywalo ze czasem i o 3-4 :) Ostatnio srednio o 1-2. Pospac
    tez lubie roznie, czasem do 7, a czasem do 12. Dlatego wole zeby w
    sypialni bylo zawsze chlodniej, a wszedzie indziej - cieplej. Nie sa
    to az takie roznice - 18 vs 20-21. Ja ogolnie nie przepadam w domu za
    goracem - jak slysze ze ktos ma w salonie 24-25 to sie od samego
    myslenia poce :-)

    > Zbadac prostate. :-DD

    Ja sobie czasem piwko walne wieczorem i wczesnie rano mnie pecherz
    budzi ;-)

    > Nie ma sensu, bo kociol pozniej stara sie szybko nadrobic. Chcac to zrobic

    Gdyby byly kaloryfery i (jak pisales) dom slabo akumulacyjny typu
    szkieletor to IMHO sens by byl. Poprostu termostaty w kalafiorach
    szybko by zareagowaly odcinajac zbedne ciepelko. A to, ze piec chodzi
    "na maksa" to raczej zaleta niz wada - prawdopodobnie wtedy jest
    najbardziej sprawny. Pozatym przeciez energia przez niego
    wyprodukowana nie idzie w komin tylko w grzejniki.

    Tak czy inaczej u mnie takie obnizanie nawet nie byloby mozliwe - po
    12h od wylaczenia CO temperatura spadnie mi o gora 0,5st C ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.