  • Data: 2010-02-11 11:13:04
    Temat: Re: Spadek temperatury w domu o 1 st...
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:1c854a84-6b65-49b3-be05-fd9b0d21da8f@o28g2000yq
    h.googlegroups.com...
    On 10 Lut, 09:23, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    >Zmarnuje sie?? Ulotni sie ? Zniknie ?? Ona caly czas bedzie siedziec w
    >tej scianie i czekac na chlodniejsze dni :)

    Taaa... A rozgrzana ściana zewnętrzna i podłoga przy gruncie odizolowane są
    od zewnątrz super duper izolacją z nieskończenie wielkim oporem cieplnym.
    Tam strat nie ma.

    > A im ciezsza sciana tym
    >wiecej energii od slonca bedzie w stanie wchlonac (bo jest
    >pojemniejsza)

    Oczywiście ale nie jest aż tak cudownie. Jeszcze nie czytałem aby komuś
    udało się zmagazynowac energię bezstratnie.
    Dlatego każdy układ który zużywa energie na bieżąco jest układem
    sprawniejszym.

    Marek