  • Data: 2011-06-16 06:35:07
    Temat: Re: Spaprałem sprawę - jak uratować dom i dach?
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-16 08:14, Andrzej Ława pisze:
    > Żeby np. nie zakłócić proporcji?

    Że niby dbałość o architekturę się odzywa? Teraz? Mówimy cały czas o
    mieszkaniu na strychu z oknami w dachu, gdzie tu kurna jest miejsce na
    proporcje okien i inne takie imponderabilia? Jak dla kogoś ideałem jest
    minimum (2,5) a umieszczenie sypialni na strychu o średniej wysokości
    2,2 to jego rozumienie estetyki jest dla mnie niepojęte.
    A jeśli się uprzesz, to jak podniesiesz parter o 20cm, czyli o 7%, to
    podnieś sobie te okna o 10cm... (100mm)