    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sparawka z Lidla - czy taki zakup ma sens? (link)
    Date: Thu, 28 Apr 2011 14:13:56 +0200

    Dnia 28-04-2011 o 14:02:17 Albercik <n...@g...pl>
    napisał(a):

    > z tego co mi wiadomo, spawarki z najniższej półki mają bardzo długi czas
    > chłodzenia, przykładowo kilka sekund spawania kilka minut chłodzenia..
    > Mocą też nie poszalejesz, coś cienkiego pewno zespawasz, ale na solidne
    > zespawanie jakiejś większej konstrukcji może być kłopotliwe.
    >
    > Ja mam w domu jakąś samoróbkę po dziadku, jakieś 50kg po nawijanej na
    > blachy miedzi, idzie jak przecinak, 2,5mm elektrodę zjada w jednym
    > kawałku w chwilę. Popytaj się po rodzinie, w latach gdzie nic nie było,
    > często ludzie sami robili takie spawarki, teraz ich właściciele się
> [...]

    Rodzina raczej nie szczyci się takimi tradycjami. W bloku zresztą spawarka
    średnio się przydaje :) Jak coś było potrzeba to ojciec i teściu
    załatwiali to w pracy.
    Ale dzięki za odpowiedź, tak podejrzewałem, że taką lidlową spawarką można
    pospawać jedynie gwoździe. Szkoda bo chętnie bym się tym pobawił... już mi
    się nawet w głowie ułożyła kolejka rzeczy do zrobienia :) Na obecną chwilę
    jednak nie chcę wydawać 600zł na najtańszą sensowną spawarkę inwertorową.
    --
    PZDR
    Shaman