    Date: Wed, 09 Jun 2010 07:03:59 +0200
    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Spoinowanie kostki granitowej brukowej.

    Stolat pisze:
    > Witam, fachura kończy mi układanie opaski z kostki granitowej i przychodzi
    > pora na fugowanie.
    > Można piachem, ale chcę zachować jako taką wodoodporność.
    > Myślałem o piachu z cementem w proporcji 1/3, ale skończył mi się piach a na
    > razie nie mam miejsca na zrzut 16 ton.
    > Myślałem o gotowej zaprawie murarskiej w workach, ktoś to testował na co
    > zwrócić uwagę?

    A moim zdaniem nie przesadzaj wodoodpornością, taka kostka lepiej
    wchłania wodę opadowa niż szczelny chodnik czy trawnik na podłożu
    gliniastym.
    Jeśli nie duże powierzchnie tych kostek to nie ma co szaleć ale jest to
    to już sa spore powierzchnie, podjazdy, najazdy czy inne place to
    zamiast potem budować studnie chłonne, odprowadzenia wód opadowych to
    wysypać fugi piaskiem. No chyba ze pod ta kostką masz już jakiś beton
    czy inna mieszankę nieprzepuszczalną, to wtedy już po jabłkach.