  • Data: 2011-09-20 05:17:36
    Temat: Re: Spółdzielczość mieszkaniowa i parlamentarzyści [OT]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent wrote:

    > Nic dziwnego skoro wszyscy wokół mówią tylko o kartelowych partiach
    > podsuwanych przez telewizor.
    > Wokół Nowej Prawicy warto się zatrzymać, zwłaszcza w związku z ich
    > dążeniami wolnościowymi, anty-socjalnymi.

    może podyskutujmy o programie politycznym tego czegoś :)

    http://nowaprawica.org.pl/info/dokumenty-np/program-
    wyborczy-knp/item/program-wyborczy-kongresu-nowej-pr
    awicy

    jakoś mi tam brakuje tych deklaracji wolnościowych, poza prawem do
    krytykowania obecnej władzy :) bo przecież wiadomo że jakby jakimś cudem NP
    objęła rządy to dla dobra narodu ich krytykować by nie można było.

    no i patrzmy... podlizujemy sie kibolom, bandziory to siła nie ma co.

    potem warto poczytać to:

    http://www.nowaprawica.org.pl/info/dokumenty-np/prog
    ram-kongresu-nowej-prawicy