  • Data: 2011-09-20 13:11:06
    Temat: Re: Spółdzielczość mieszkaniowa i parlamentarzyści [OT]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent wrote:

    > Dałeś linka do tekstu a przeczytałeś go w ogóle?
    > Dodam jeszcze - ze zrozumieniem? Bo "ponoć" można przeczytać bez
    > zrozumienia ;-)

    znaczy poprawiając wszystkie błędy stylistyczne i merytoryczne?

    swoją droga to ciekawe czemu tzw prawica ma takie słabe zaplecze
    intelektualne, jak sie obserwuje rynek to ma sie wrażenie że na prawo to
    trafia jakiś drugi albo i trzeci sort inteligentów.

    Może dlatego że prawdziwy intelekt jest wolny a wolność jest jednak bardziej
    centrowa jeśli nie lewicowa.

    Ten program jest niespójny i miałki, taki zestaw chęci i nic więcej.

    Po pierwsze jak sobie panowie wyobrażają przeprowadzenie tak rewolucyjnych
    zmian w organizacji pańśtwa systemu emerytalnego itd...?

    Jak sobie mają zamiar poradzić z tzw prawami nabytymi, oraz grupami nacisku,
    związkowcami, rolnikami, górnikami itp...

    Kto będzie oceniał którzy sędziowie sa źli a, którzy dobrzy i jak macie
    zamiar złych odwołać w aspekcie tego co jest zapisane w ustawach i
    konstytucji.

    itd...