eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSposób na rurę gazową w bloku - podłączenie płyty gazowejRe: Sposób na rurę gazową w bloku - podłączenie płyty gazowej
  • Data: 2012-12-06 10:01:31
    Temat: Re: Sposób na rurę gazową w bloku - podłączenie płyty gazowej
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-02 14:40, wolim pisze:
    > Dokręcić zwykłą rurę i zejść pod blat i tam dopiero dać giętki wąż?
    > Tylko, czy to odgięcie nie będzie powodować, że rura będzie kolidować z
    > płytą?
    To ja mam podobne pytanie: blok, rura gazowa wychodzi ze ściany pod
    blatami kuchennymi (poziomo), przy kuchence gazowej skręca w górę i
    wychodzi nad blaty, tu jest zawór, następnie rura wraca pod blaty, gdzie
    dochodzi do kuchenki :-> Gdzie zgodnie z przepisami można przenieść ten
    zawór i ile pozwoleń trzeba uzyskać?

    Maciek