    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Date: Mon, 7 Sep 2015 09:53:19 +0200

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To jest esencja całej sprawy. Jeśli gość robi to umyślnie i na złość, a
    > tak z całej relacji (co prawda jednostronnej) wynika, należy mu się
    > mandat.

    ROTFL

    Skąd w Was tyle nienawiści?

    Doszliście już do absurdu. Za chwilę go zlinczujecie. Założenie że skoro
    ktoś kosi swoją działkę swoją kosą to robi to _złośliwie_ jest absurdalne i
    nadaje się dla psychologa.

    > Przyczyna może być też inna - koszący jest typowym "Januszem", który
    > wyrywa się z bloków w klapkach i kosi, aż mu pot wyjdzie na czoło, bo "to
    > jego! i nikt inny mu tu nie będzie kosił". Wtedy też należy się mandat, za
    > głupotę.

    Rozumiem, że najprostsze wytłumaczenie jest dla Ciebie nie do przyjęcia? Ty
    już wydałeś wyrok, tak?
    Face ma łąkę, ma kosę i ma czas, a na paliwo go stać. Jeden woli siedzieć
    przed telewizorem i gapić się na "taniec z gwiazdami" a drugi woli zrobić
    coś pożytecznego na powietrzu.
    Jeśli karać za głupotę to moim zdaniem w pierwszej kolejności tych co siedzą
    przed telewizorem.

    > Moi drodzy, jakbym miał sąsiada, który codziennie przez kilka godzin pod
    > moim płotem warczałby kosiarką, to by mnie szlag trafił. Was też, ale się
    > spinacie, że to słuchający jest tym złym.

    Przypominam że on tego nie robi "pod płotem".

    > A jakbyście mieszkali w bloku i dzień w dzień popołudniami ktoś by Wam
    > napierdalał, że tak sparafrazuję Miałczyńskiego, wiertarką po ścianach, bo
    > ma takie hobby? Niby mu wolno, bo w/g większości tu piszących, ma prawo
    > robić w swoim domu co chce.

    > Oczywiście, nie mam nic przeciwko normalnym ludziom, którzy dbają o swoje
    > trawniki. Niech je sobie koszą, ale jeśli ktoś jest idiotą lub złośliwcem,
    > powinien zostać napomniany.

    Nie znasz sprawy ale już sugerujesz że facet jest idiotą? Może od razu weź
    pochodnię i biały kaptur i idź go zlinczować. Na podstawie jednej relacji
    jakiegoś frustrata chcesz oceniać człowieka którego nie znasz?