  • Data: 2016-09-27 14:55:06
    Temat: Re: Spotkanie średniowiecza z nowoczesnością
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-27 o 11:29, Lisciasty pisze:

    > Od biegania to nie te mięśnie, wiem bo sam biegam. Ale łażenie po ścianach
    > (drogi VI.1 się udają, mimo że kilka kg za dużo mam), czasami jakiś
    > krosfit czy inne podrzucanie złomu, zresztą większość materiału na budowę
    > (bloczki na ścianki działowe, parę ton płytek, płyty GK i masę innego szajsu)
    > wnosiłem sam. Tak że przy tym wszystkim machanie kilofem
    > o masie 2,25 kg żelaza + trzonek nie jest naprawdę żadnym osiągnięciem ;)

    Ale w tym układzie nie pisz o tym, że wstałeś zza biurka, wysiadłeś z
    auta i zapierdzielałeś 2 dni z kilofem i łopatą, a po tym wszystkim nie
    umierałeś musząc wstać z łóżka...
    Jak mam zakwasy czy ogólnie cały połamany się budzę, to też nie robię z
    tego wielkiego problemu, ot normalne w sumie, jak ktoś nierozruszany.
    Ale nie mówmy, że to nic takiego przewalić tyle ziemi i nie każdy ot tak
    będzie w stanie to zrobić.

    Pzdr
    --
    /__/_* /