    From: szwagier <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sprawa dla elektryka
    Date: Fri, 06 Feb 2009 14:55:57 +0100

    Jacek "Plumpi" pisze:
    > 1. Czy instalacja elektryczna i wodna są nowe, czy były niedawno wymieniane
    > ?
    Pietro - w miare nowe (10 lat)
    Parter - STARE
    > 2. Czy instalacja wodna była wymieniana
    Na parterze - czesciowo
    > 3. Czy instalacja jest wykonana jako TN-S tzn. od skrzynki rozdzielczej
    > biegną 3 przewody: faza, neutralny (zero), ochronny ?
    Czesc obwodow tak (gniazdka elektryczne TAK, oswietlenie NIE,
    podgrzewacz wody TAK - 3 fazy, 5 przewodow)
    > 4. Czy bojler podłączony jest z obwodem ochronnym (bolcem w gniazku lub w
    > inny sposób np. poprzez szynę ochronną - bednarkę) ?
    TAK
    > 5. Czy obwód ochronny w skrzynce rozdzielczej lub licznikowj jest uziemiony
    > ?
    Nie wiem, zakladam ze tak.
    > 6. Czy instalacja posiada zerowanie tzn w gniazdkach bolce ochronne
    > połączone z przewodem zerowym (neutralnym) ?
    NIe wiem
    > 7. Czy przebicie występuje tylko po zaniku i ponownym pojawieniu się wody w
    > instalacji ?
    Trudno powiedziec, na pewno wystepuje po przerwie w dostawie wody,
    natomiat wczoraj takiej przerwy raczej nie bylo.

    > 8. Czy do instalacji wodnej jest jeszcze dołączone oprócz bojlera jakieś
    > inne urządzenia elektryczne (ogrzewacz przepływowy, kocioł gazowy lub inny
    > sterowany elektronicznie, pompa cyrkulacyjna, pompa CO) ?
    NIE
    > 9. Czy instalacja wodna jest spięta galwanicznie z instalacją CO (np.
    > poprzez zamontowany na stałe zawór dopełniający wodę w instalacji CO ?
    > 10. Podaj mi producenta oraz tyb tego bojera.

    TAK