  • Data: 2013-07-14 22:12:35
    Temat: Re: Sprawa rotmistrza Pileckiego trwa!
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-13 11:25, Trybun pisze:

    > Oczywiście znam piękną kartę, podręcznikową wręcz jeżeli chodzi o
    > patriotyzm i walkę z okupantem hitlerowskim Pana Rotmistrza.
    > Wątpliwości budzić może jego postawa juz po wyzwoleniu, i myślę że to
    > jest przyczyną tego braku głosu wymienionych europosłów. Może oni coś
    > wiedzą, coś czego IPN nie podał do publicznej wiadomości.
    > I tak swoja drogą - szkoda że IPN utajnił archiwa służb bezpieczeństwa
    > PRLu, i tylko dawkuje wiadomości w nich zawarte, upubliczniając tylko to
    > co mu odpowiada. A my Polacy musimy spekulować na ten temat.

    Powyżej podręcznikowy przykład szui, która opluwa naszych bohaterów bez
    ŻADNYCH podstaw.
    Ja (wprawdzie z obrzydzeniem) też tak mogę: - najgłębsze wątpliwości
    budzic może postawa niejakiego Trybuna,- możliwe, że to jest utajony
    pedofil, morderca i gwałciciel.
    Szkoda, że powołane do tego organy, w tym np. IPN nie publikują żadnych
    danych na ten temat, a więc my, czytelnicy tej grupy, musimy spekulować
    na ten temat..
    ;-)