  • Data: 2012-05-29 07:28:40
    Temat: Re: Stal żebrowana, klasa i gatunek
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wiesz, że jak zaczną giąć to od razu muszą giąć pod kątem 90stopni
    > żeby narożniki były zespolone z jednego kawałka pręta? Wiesz o tym?

    Na ten moment lejemy stopy, Ty pewnie piszesz o zbrojeniu ław. Wiem, że
    będzie problem z długościami (mam 6m pomiędzy stopami, handlowo pręty są
    12m). Uzgodnione jest (w projekcie jest na ten temat adnotacja) że
    zbrojenie zostanie "uciąglone" na odcinku 50 średnic drutu, więc i
    narożniki zostaną "uciąglone". Bardzo podoba mi się to słowo.

    > A wiesz, że chudy beton trzeba wylać po 10cm szerszy z każdej strony niż
    > docelowa ława? Wiesz?

    A tego nie wiem, dlaczego?

    Miłego.
    Irek.N.