    From: cyklista <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Stara czereśnia
    Date: Thu, 14 Apr 2011 15:10:38 +0200

    Dla lepszego oglądu sprawy załączam sznurki do zdjęć rzeczonej czereśni
    widok ogólny
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd544bb24e398931
    .html
    konar
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a6a5a2b5ab98678
    .html
    pień
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d61b0d598ccf179
    .html

    W dniu 14.04.2011 06:43, skryba ogrodowy pisze:

    > ?eby nie dopu?ciae do robaczywienia owoców czere?ni mo?esz zastosowaae kury
    > albo np: Calypso 480 SC. Pierwszy oprysk koniec maja drugi oko?o 10 - 12
    > dni pó 1/4 niej. Ste?enie 2 ml na 10 litrów wody.
    Kury w środku miasta raczej odpadają. Z drobiu pojawiają się czasem
    gołębie grzywacze, sroki, szpaki, dzwońce, wróble itp.

    Co do oprysków:
    Czereśnie najlepiej smakują mi prosto z drzewa, a opryski wykonuje się
    praktycznie gdy owoce są prawie dojrzałe. W związku z tym zjada się
    owoce wraz z opryskiem, co nie jest ani zdrowe ani smaczne. Myślę że
    mała domieszka białka jest zdrowsza i smaczniejsza (Małe robaczki nie
    róznią się w smaku od miąższu owocu) ;)
    a twe większe zostawiam szpakom.
    Zastanawiam się w takim razie, czy rozścielanie pod drzewem włókniny w
    okresie dojrzewania, a następnie zbieranie opadłych owoców nie przerwie
    łańcucha? Przez włókninę larwy chyba nie przejdą do ziemi?

    Pozdrawiam eksperymentalnie
    Przemek