  • Data: 2013-02-07 10:14:54
    Temat: Re: Stara podłoga z niecką.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kevo9j$i6m$...@u...news.interia.pl...

    > To jest oczywiscie problem.
    > Wbijanie gwozdzi z boku deski nieco inaczej rozklada sily podczas
    > wbijania, a i gwozdzi uzywa sie znacznie mniejszych. W kazdym razie jest
    > to jakis sposob, a ja sie nie upieram. Wszystko zalezy od sytuacji na
    > miejscu.

    Tak sobie pomyślałem zupełnie OT. Słyszałeś może o jakimś kleju do tego
    celu?

    Pływałem kiedyś 5-metrową drewnianą łódką kabinową która byłą wykonana bez
    ani jednego wkręta czy śruby - cała drewniana konstrukcja opierała się tylko
    na klejeniu dwoma rodzajami kleju jeden to był biały klej wikolopodobny, a
    drugi to jakiś klej żywiczny dwuskładnikowy który się spieniał przy
    wiązaniu. Na tę konstrukcję działały spore siły a przez kilka lat gdy miałem
    okazję tę łódkę obserwować nic jej się nie stało.

    Może deski do belek też dałoby się czymś przykleić? Nawet nie w kontekście
    co zrobić by nie wbijać gwoździ, ale w kontekście co zrobić by za 20 lat
    podłoga nie skrzypiała.

    Pozdrawiam
    Ergie