  • Data: 2009-09-01 06:19:59
    Temat: Re: Sterowanie podłogówką- a regulator tygodniowy
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to jest ta kapilara przy zaworze?? To jakis synonim czy mam rozumiec
    > doslownie? Na prawde nie wiem o co tu chodzi. :-(
    Ok, już tłumaczę;-))
    np. http://www.herz.com.pl/produkt.php?id=33

    > Wrsja 2 bedzie zapewne dokladniejsza.
    > Ciekawe jak z kosztami i czy masz doprowadzona tam instalacjie elektryczna.
    > Ludzie takie lazienki maja na zwyklym RTL i w sumie wystarcza.
    Hmm,no tak.
    A czy mozna uznać salon z podłogówką jako pomieszczenie
    reprezentatywne i tam zamontować programator do kotła (jakieś
    sterowanie tygodniowe)? Bezwładność podłogi spowoduje pewnie,że 2 godz
    wcześniej zamkną mi się termostaty grzejnikowe w pozostałych
    pokojach..A jak mi się podłoga rozgrzeje i będzie trzymać ciepło, to
    kocioł mi się długo nie załączy, a tym samym reszta pokoi zacznie się
    wyziębiać.Dobrze kombinuję?