  • Data: 2010-10-13 15:57:42
    Temat: Re: Sterowanie temp podłogówki
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomemk wrote:

    > taki sterownik gdzie się w układ podłacza?
    >

    > prawdopodobnie mam tak jak piszesz,
    > narazie sa tylko rurki poprowadzonę pod zalaną posadzką ok 1350m do 2
    > skrzynek i do kotła
    > którego jeszcze nie mam.
    >

    > o co powinienem poprosić instalatora, aby mieć możliwość
    > regolowania temp z pokoju?

    powiem tak.

    nie wiem jaki jest poziom umiejętności i wiedzy technicznej twojego
    instalatora, może być tak że on o takich sprawach nie ma pojęcia, bo
    zatrzymał sie na etapie termostatu pokojowego włącz wyłącz, a podłogówki
    zrobi na zaworze z głowicą termoregulacyjną.

    Jakiś czas temu byłem u ludzi którzy taki system mieli zaprojektowany, gdy
    delikatnie zasugerowałem że zrobiłbym to jednak inaczej to pozostali przy
    swoim specjaliście. Prawdopodobnie będą kolejnymi którzy będą mogli mówić
    jak to podłogowe ogrzewanie jest niezdrowe, bo czuć jak wali podczerwienią.