  • Data: 2010-03-11 11:15:38
    Temat: Re: Stolik ogrodowy
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <d...@a...abc.com.pl> wrote in message
    news:Pine.LNX.4.64.1003111150570.3502@dimed.uhc.com.
    pl...
    On Thu, 11 Mar 2010, Panslavista wrote:

    > Dosyć stylowo wyglądają nogi do stołu, ławek, gril z żeliwa. Na zimę
    > można blat i siedziska odłączyć od nóg i schować - dłużej zachowają wygląd
    > użyteczność.

    A ja to na starość to chciałbym se lezec w leżaku i patrzeć sobie na
    ogród. Nic nie odłączać, nie przenosić, nie sadzić nadmiaru warzyw, żeby
    potem je przetwarzać i w konsekwencji zmuszać się do jedzenia dzemów,
    których już nie lubię (bo akurat wolę ananasowy ze sklepu). Nie martwić
    się czy jest olej w tych wszystkich sprzętach w garażu, albo czy
    akumulatory mają odpowiednie napięcie. Nie budować grili, żeby potem je
    omijać bo i tak dwa kotlety to sobie usmażę w malutkim blaszanym.
    Taka sielanka.
    Da się tak zrobić?

    D.P.

    Quod libet, nikt nikogo nie zmusza - ja podałem trochę spojrzeń na temat z
    innej strony, stół na krzyżakach topornie wygląda - już lepsze i łatwe do
    wykonania stół i ławki na nogach żeliwnych...

    PS - posadź sobie gruszę i legnij pod nią na dowolnie wybranym boku... A
    nawet na Maryli.