  • Data: 2009-07-22 18:58:41
    Temat: Re: Studnia naprawdę głębinowa...
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "JanuszK" napisał
    > I się okaże że fitry tańsze :)

    w najgorszym przypadku (kiedy okaże sie ze woda ze studni ma spore dawki
    jakichś pierwiastków) filtr wody do picia musi zastosować i przy studni i
    przy wodociągu, wiec pozostaje kwestia co tańsze, studnia czy wodociąg (ja
    byk stawiał że studnia tańsza), a jak będzie maił szczęście i woda ze studni
    będzie ok, to będzie spoooro tańsza:O)