  • Data: 2010-07-12 06:20:40
    Temat: Re: Studnia wbijana abisyńska - jak samemu zrobić?
    Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Instalujesz zraszacze i wystarcza Ci 200-300 l/godz.
    Jak juz pisał Maniek 200L to bardzo mało na jakikolwiek system
    nawadniania. Może niewielki kropelkowy który mam przy krzewach ale na
    pewno nie do trawy. W dodatku jeżeli pompa ma chodzić 5h żebym miał
    kubik wody to taniej wyjdzie z kranu:)

    >A to nie tak! Pompę MUSISZ PRZYDŁAWIĆ. By to zrobić, najpierw trzeba
    znać wydajność tej Twojej studni.

    Pomierzę i dam znać.

    >Nawet nie wiem gdzie masz dom, w jakim rejonie, jak daleko do rzeki?
    >Geolog bez takiej wiedzy porusza się trochę po omacku.

    Dom jakies 500m od strumyków
    http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=51.508696,16.2610
    42&spn=0.002511,0.006947&t=h&z=18

    Tak sobie myślę że lepszym wyjściem będzie chyba studnia kopana.Niestety
    dużo droższym:( Kręgi na 5m. Woda do 2,5m by podeszła to miałbym 2m3
    wody codziennie w godzinę wypompowane.