  • Data: 2010-10-24 14:49:12
    Temat: Re: Styropian na A�ciany - czy warto to robi��?
    Od: "amir" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to siedź sobie w tym swoim mieście :-)))
    > Nikt Ci nie każe budować domu, jednak przyjmij do wiadomości, że pomijasz
    > milczeniem mnóstwo rzetelnych argumentów przemawiających za domem, po to,
    > by rozpraszać się na nic nie znaczących pierdołach...

    aby zabrac sie za budowe domu
    trzeba byc zaradną osobą, twardo stąpającą po ziemi
    i byc cierpliwym

    mozna tez byc bardzo zamożnym i zlecic wszystko pod klucz :)

    nie każdego emocjonalnie, niekoniecznie finansowo stac na budowę domu

    wielu moich znajomych po prostu poszlo na latwizne
    i kupili mieszkania w miescie, teraz mozna domyslec sie jak patrza na mnie
    jak dom prawie gotowy

    a mogli miec domy, wiekszosc posiadaczy mieszkan bedzie chwalila je sobie

    nie znam nikogo, kto by zalowal zmiany mieszkania na dom

    10lat mieszkam w blokach roznych wszedzie problem
    z glosnymi sąsiadami, nocnymi imprezami
    problem z parkingami - tragedia jak dla mnie

    a pomieszkiwalem od slamsow poprzez eXluzywne osiedla
    z parkinagami wykupionymi, ktorych zawsze malo