  • Data: 2010-10-22 22:11:48
    Temat: Re: Styropian na ściany - czy warto to robić?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Paź, 00:01, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > O ile dobrze zrozumialem wykres to w najzimniejsze miesiace roznica w
    > zuzyciu waha sie w granicach 10m^3 na dobe? Na dzis to jakies 500zl
    > miesiecznie. Kwota inwestycji 35 tys. zwroci sie po 70 najzimniejszych
    > miesiacach. W pazdzierniku i listopadzie roznice nie powalaja. Bo ja wiem
    > czy warto wydac 35 tys.?

    30-35 tys to jak zrozumialem koszt calego ocieplenia + tynkow, czyli
    elewacja na gotowo. Bez ocieplenia - 12-15 tys pln (sam tynk + farba).
    Czyli jak rozumiem za ocieplenie wyda 15 - 23 tys pln wiecej niz za
    samo tynkowanie :) IMHO drogawo, albo poprostu ma duzy dom. Za
    polozenie ~200m2 styro z siatka i 2 x klejem u mnie biora 30 pln / m2
    = 6000 pln + koszt styropianu, przy 20cm = 40m3 * 100 pln = 4000 pln.
    Plus klej, siatka, listwy startowe i inne pierdoly - niech bedzie 15k
    pln. Tynk full wypas (kabe) silikonowy z gruntem to 3k pln +
    tynkowanie u mnie 14 pln / m2 = 2800 pln. Razem niecale 21 tys pln za
    elewacje 200m2. Jaka Kazimierzu masz duza elewacje ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.