  • Data: 2018-02-03 21:47:55
    Temat: Re: Styropian - parametry techniczne
    Od: "mol styropianowy" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A siada. -- Pozdr Janusz

    Pewnie 1-2 procent siąść może, bo styro to materiał elastyczny, jeśli siada
    więcej to znaczy że ktoś cię oszukał.
    Jak sprawdziłeś czy kupiony styropian posiada właściwe parametry podane na
    opakowaniu?
    Sprawdziłeś wszystkie płyty we wszystkich paczkach?
    U znajomego zzrobiło się wgłębienie w jednym miejscu, czyli pewnie kilka
    płyt było oszukanych a kto oszukuje, fabryka, handlowiec, czy wykonawca, to
    nie wiem, pewnie wszyscy oszukują na potęgę.