  • Data: 2011-05-04 16:36:19
    Temat: Re: Styropian pod wylewki
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-05-2011 o 16:42:35 mcs <tomkan71@_ohnespam_wp.pl> napisał(a):

    > A jak stwierdzić, czy jest sucho??
    >
    > Mam papę, to ją położę, myślę, że nie zaszkodzi.
    Ale daj na nią folię.
    Styropianu nie trzeba kołkować, rurki trzymają się w foli na
    chaczykach plastkowych do podłogówki tylko kupuj długie, na rurki daj
    siatkę
    aby wylewka nie pekałą i na to deski aby dało radę chodzić, jak będą
    zasypywać
    wylewkę to będą stopniowo usuwać deski.

    Ten twój hydraulik to chyba pierwszy raz robi podłogówkę bo nie słyszałem
    aby z
    prawie suchej wylewki rurki wypłyneły :)
    Chyba że robisz wylewkę nie miksokretem tylko w betoniarce ale to bez
    sensu.

    --
    Pozdr
    JanuszK