  • Data: 2011-05-04 16:40:11
    Temat: Re: Styropian pod wylewki
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-05-2011 o 16:39:00 mcs <tomkan71@_ohnespam_wp.pl> napisał(a):

    > nie wiem czy imbecyl. nie przechodziłem jeszcze etapu ogrzewania. gośc
    > od wylewek tez coś bąknął, że instalatorzy kołkuja, bo po napełnieniu
    > rurki się prostuja i całość sie unosi.
    Proponuję pogonić obu i poszukać bardziej kumatych.
    Wylewka z miksokreta jest tak sucha że nie ma prawa nic wypłynąć.
    Rurki się prostują minimalnie, ciśnienie próby to 3 atm/bary, więcej
    się nie daje i ma być cały czas w podłogówce aby kontrolować czy gdzieś
    się nie zrobi dziura, sprawdzaj na manometrze.

    > Ale dla pewnoścui zrezygnuję z kołków ;)
    ;) spinki wystarcza, rurki z wodą są wystarczająco ciężkie :)

    --
    Pozdr
    JanuszK