  • Data: 2010-08-12 10:38:20
    Temat: Re: Styropian - pozbede sie
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sie, 08:39, robercik-us <r...@g...com> wrote:
    > Witajcie
    > Okazało się, że zostało mi pięć paczek - 10 m2 styropianu elewacyjnego
    > 14 cm grubości z felcem.
    > Jak ktoś akurat takiego by potrzebował, to oddam za bezcen - styropian
    > w paczkach kilka dni temu kupiony - ciut za dużo wziąłem, a tutejsza
    > kultura budowania sprawia, że takich grubości nie akceptują, zatem już
    > przy realizacji zamówienia placowy mi zapowiedział, że nie przyjmie
    > zwrotów - nietypowy wymiar.
    >
    > Jakby ktoś był chętny i miał sensownie blisko, to proszę o kontakt na
> [...]
    Zmielic w maszynce do mielenia galezi (troche upierdliwa robota) i
    pomiesdzac z zaprawa i sobie wylewke zrobic. lzejsza ciutke cieplejsza
    ale trzeba uwazac bo po zamoknieciu moze w zimie popekac.

    Naprawde nie masz gdzie na poddaszu tego styro wetknac?

    Powies we wsi ogloszenie ze oddasz taki styro za 30zl.

    Koszty: 10-15 kartek na ksero.
    Zyski: 30 zl i ucieszony odbiorca.

    --
    Lukasz Sczygiel