  • Data: 2010-04-01 16:07:43
    Temat: Re: Świetlówki energooszczędne k.... mać.
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Budyń" napisał:

    > gdyby odpady rozrzucać po lasach, to moze byś mnie przekonał.

    oczyfisci fakt że za atomowy prunt zapłącisz kilka krotnie wiecej niż za
    węglowy taż cię nie przekona, bo fszyscy będą mówili że tani, a jak tak
    mufio to majo racja:O)

    więc wybierz się do afryki na tereny zdegradowane przez wydobycie uranu i
    zobaczysz, następnie wybierz się do czarnobyla i tam są odpady pod beronową
    kopułą a mimo to prawie nie ma tam życia, następnie w wyobraźni wybierz się
    w przyszłość kiedy to te odpady wyciekną w sposób naturalny ze skalnych
    bunkruf:O)

    natomiast odpady po węglu to trochę syfu, ktury szybciutko zniknie:O)