  • Data: 2010-04-03 11:26:20
    Temat: Re: Świetlówki energooszczędne k.... mać.
    Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś w kościele pooglądałem sobie świetlówki w żyrandolach. Pamiętam
    dokładnie, że 2 lata temu była wymiana żarówek.
    Każdy żyrandol ma 30 świetlówek. Po 2 latach średnio 5 nie świeci. W
    kościele nikt świtłem nie miga, jak u mnie na klatce schodowej, więc
    świetlówki mają komfortowe warunki pracy, a mimo to 16% szlag trafił.
    Jacek