  • Data: 2022-12-22 23:59:50
    Temat: Re: System automatycznego odcinania wody
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Sokołowski j...@l...waw.pl ...

    > Serio. Gdy się wszystko przewidzi na etapie projektowania, różnice
    > w kosztach realizacji są niewielkie. A gdy ktoś dopiero po czasie
    > dochodzi do wniosku, że coś trzeba poprawić, to inwestycja w
    > kratkę w łazience przynajmniej przynosi korzyść codzienną. Z sieci
    > czujników jej nie ma, a instalacja tego w wykafelkowanej łazience
    > też chyba prosta i tania nie jest.

    Na etapie projektowania to oczywiście masz racje.
    Ale ja nie jestem na takim etapie.

    > Nie wątpię. Inni już wyjaśnili, jakie mogą być tego przyczyny i
    > jak się przed tym bronić. Nie będę tego powtarzać, przyznam tylko,
    > że w ogólności mają rację.

    > Nie wiem co to jest gruba/grupa bezpieczeństwa, domyślam się
    > tylko, że coś związanego z centralnym ogrzewaniem. Awarie tej
    > instalacji to jeszcze coś innego, tu nie ma jak odciąć "zaworem
    > głównym", czasem musi się wylać wszystko.

    Grupa bezpieczenstwa w układzie CWU - naczynie przeponowe, manometr
    etc.
    https://allegro.pl/oferta/12674922354

    > Twierdzę, że mi się nie zdarza. Oraz twierdzę, że łatwiej
    > przeciwdziałać, niż reagować po fakcie.

    Jak?
    Ja rozumiem ze czasami widac "zmeczenie materiału" i warto wymienic
    rurki przy umywalkach (nigdy nie zakładam starych, zawsze nowe) ale co
    jezeli awaria wystepuje w miejscu które z zewnatrz nie zgłasza
    problemów?

    > Żeby wyrazić swoje stanowisko. Może też coś poradzić lub
    > zasugerowwać. Wiem, ludzie w Usenecie mają przeważnie inne
    > motywacje, ale ja już taki staroświecki jestem.

    W ironizowaniu i sugerowaniu bajkopisarstwa nie ma nic starosweickiego.
    Zwykłe chamstwo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy