  • Data: 2022-12-23 14:34:43
    Temat: Re: System automatycznego odcinania wody
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał:

    > Wygoda? Świadomosc tego ze w nocy tez spie kilka godzin, podczas
    > których cos mogłoby sie stac.

    Jak ktoś ma lęki nocne z tym związane, to poza gruntowną przebudową sieci
    rurzanej powinien rozważyć też psychoterapię.

    > Serio, ja nie pytam, czy mi takie rozwiazanie jest potrzebne.
    > Pytam, jak je zrealizowac i ile to musiałoby kosztować.

    Pytanie było konkretnie o to, czy da się taniej (niż za zabawki oferowane
    na rynku). Nie da się. Ale da się lepiej -- robiąc co innego.

    > Dodatkowo fajnie Janusz zwrocił uwage na to co mogło spowodować awarie.

    Chyba nie on jeden. Niepękające instalacje wodne nie są czymś rzadkim jak
    jednorożce. Wiedza jak je zmontować nie jest wiedzą tajemną.

    Jarek

    --
    Nie pękaj koleś, nie łam sie przecie
    To o nas wczoraj stało w gazecie