  • Data: 2022-12-23 18:53:10
    Temat: Re: System automatycznego odcinania wody
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 23 December 2022 at 17:46:49 UTC+1, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Bardzo zwięzły opis tzw. "polskiej duszy". Coś przerdzewiało, ścianę
    > zmoczyło, ale do kaszy woda się nie nalała. Kolanko pewnie robiła
    > druga zmiana w hucie, w piątek przed Wigilią. Inne na pewno są dobre.
    > Tak, przy tym podejściu problem staje się realny.
    >
    > Jarek
    >
    > --
    > Śmiało, zmieścisz się.
    Kupiłem już dla znajomego plyn uszczelniający chlodnice w samochodzie
    i rozważaliśmy uszczelnienie tym stalowej rury c .o., bo wykrapla.

    Ale to nie rura c.o. a wodociągowa, ciśnieniowa i nie ma zamknietego obiegu wody, ani
    podgrzać się jej nie da.

    I bardzo dobrze, do gdyby tam wlał uszczalniacz do chłodnic, to by go wypił z herbatą
    czy umył się uszczelniającą wodą

    Zatem na próbę pójdzie taśma naprawcza z siatką z włókna szklanego, po zamknięciu
    doplywu wody, aby docisnąć taśmą rurę na okrętkę na sicher, bez bąbel;kowania wody
    pod taśmą.

    Może zadziała.

    A jak nie to są skręcane uszczalniacze, 2 połówki półokrągłe, na 4 śruby z gumą w
    środku, ale az 80 zł

    Prawdopodobnie rury ze szwem, czyli spawane i puszczają

    Do gazu takich nie wolno, a do zimnej wody zainstalowano i zaczęło się przerdzewianie
    szwu