  • Data: 2022-12-23 22:47:54
    Temat: Re: System automatycznego odcinania wody
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Janusz napisał:

    > Wodomierz też ma minimalny prób przepływu i kapania też nie wykryje.

    W branży motoryzacyjnej stosuje się przepływomierze do paliwa
    (te z tłoczkiem) które nie mają minimalnego przpływu. Mają za to
    określony (dość swobodnie) przepływ maksymalny, który może okazać się
    zbyt mały dla instalacji wodociągowej. Ale to da się przekonstruować.
    Poza tym dla miłośnika arduino nie będzie niczym trudnym zrobienie
    softu do zaworów włączających bajpas przy wykryciu dużego przepływu.
    Myślę, że dla ochrony junkersa, który pamięta Bieruta, warto coś
    takiego zrobić.

    --
    Jarek