  • Data: 2022-12-28 00:59:53
    Temat: Re: System automatycznego odcinania wody
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Sokołowski j...@l...waw.pl ...

    > Przecież nie "innych użytkowników", a wyłącznie w swojej części
    > domu.

    > Widzę. Odcinanie wody (wyłączanie prądu, zakręcanie gazu) jest
    > prostą i niekłopotliwą metodą stosowaną przez wielu. Czy potrzebną
    > -- w to już nie wnikam. W każdym razi odradzał nie będę, żeby w
    > razie czego nie było na mnie. Awaryjne wyłączenie w momencie
    > zalania jest przede wszystkim... awaryjne. W tym sensie, że zwykle
    > samo ulega awarii w tym momencie, kiedy jest najbardziej
    > potrzebne. Ponadto, jak każdy system, który ma zadziałać raz na
> [...]

    Z jednej strony masz racje z tym ze taki awaryjny system jest kolejnym
    elementem który moze sie zepsuc.
    Z drugiej strony mam jakies dziwne przeczucie ze woda po podłodze
    popłynie zawsze w ta sama strone. jeszcze takiej płynącej pod górke nie
    widziałem. ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."