  • Data: 2013-05-28 07:43:48
    Temat: Re: Szacunek dla cementu
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gzk napisał(a):
    >Ergie wrotki:
    >
    > To może przyjmij do wiadomości że jest inaczej, twoje obserwacje są błędne,
    > a wnioski to już zupełnie chybione.

    A ja potwierdzam obserwacje Ergiego. Przynajmniej na swoim terenie
    (centralna Polska, w okolicach największej dziury w Europie) i na pewno
    w grupie ludzi starszych - strasznie skąpią cementu do betonu, starają
    się wykorzystać wszystko, co jest choć podobne do cementu, a sam beton
    robią ze zbyt dużą ilością wody.
    --
    zbigi