  • Data: 2013-05-29 12:40:39
    Temat: Re: Szacunek dla cementu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4cx1000" napisał w wiadomości grup

    > Wierz mi że jak dulary były to i się cement znalazł.

    Nie wierzę. Po prostu moje doświadczenie jest zupełnie inne. Spośród moich
    krewnych na Podhalu tylko dwóm rodzinom udało się ukończyć dom w latach
    80-tych. Pozostałe musiały czekać do 90 -tych i to mimo, że każda z tych
    rodzin ma kogoś w USA kto regularnie przysyła dolary. Może partyjni mieli
    łatwiej tego nie wiem, wiem, że normalni ludzie mieli naprawdę duży problem
    z kupieniem cementu. Zresztą na śląsku było podobnie. Jak ktoś nie miał
    znajomego górnika to miał bardzo utrudnioną budowę.

    Pozdrawiam
    Ergie