  • Data: 2010-05-26 22:40:04
    Temat: Re: Szafki do kuchni
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4bfd6a51$0$19165

    > To sprawdź umieralność bez noworodków.

    Srednia to srednia, analiza struktury to inna sprawa ale po co mi to?
    Wiesz, ze zycie w sterylnych warunkach bywa niebezpieczne i prowadzi do
    wielu groznych chorob? Deski uzywano od zawsze a dopiero od niedawna
    przerzucono sie na roznego rodzaju plastiki. Po paru latach okazuje sie, ze
    te plastiki sa rakotworcze. Wszelkiego rodzaju PCV takie obojetne nie jest.
    Pakowanie jogurtow do kubkow PCV i nakrywanie aluminium to podobno zgroza a
    jednak to sie robi. Juz ja wole te zle deski i bakterie od zmieniajacych kod
    DNA zjadanych skrawkow polimerow.

    Pozdro.. TK