  • Data: 2009-03-23 21:29:24
    Temat: Re: Szafy Komandor, Senator itp
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 17:56:08 -0000, kichu napisał(a):

    > Moja stara szafa zakonczyla zywot, nie chce kupowac kolejnego badziewia,
    > mysle o szafie "komandora"

    No to marnie trafiłeś, bo obecnie komendor i inne to dość straszny badziew
    niestety - zwłaszcza drobne elementy typu uszczelki, szczotki, hamulce.

    > Czym roznia sie profile stalowe od aluminiowych jesli chodzi o
    > funkcjonalnosc, trwalosc itp?

    Aluminiowe są bardzo trwałe, a te anodyzowane na jakiś kolor dodatkowo nie
    zmieniają wyglądu, o ile sam ich nie uszkodzisz. Ja mam aluminiowe od
    ładnych paru lat i nikt ich nie rozpieszcza, a wyglądają jak nowe.

    > Czy warto inwestowac w polki czy tez taniej bedzie je wykonac we wlasnym
    > zakresie (szafe bedzie skladal zaprzyjazniony stolarz).Na co jeszcze zwrocic
    > uwage, co warto kupic a co sobie darowac?

    Zależy, co sam potrafisz zrobić. Szafy systemowe to prościzna dla każdego,
    kto nie ma dwóch lewych rąk - ale jeśli nigdy tego nie widziałeś, to po
    prostu zleć główną robotę stolarzowi, a półki zawsze sam możesz dodać.

    T.