  • Data: 2017-06-05 19:23:46
    Temat: Re: Szafy własnoręcznie wykonane - jakie narzędzia?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Oczywiscie ze nie tylko chce ale i uzywalem. A jak bede potrzebowal to uzyje. Ze nie
    pasuje to do twojej wewnetrznej polityki kolo wentla mi lata. Wkrety do kg przy
    skrecaniu szafek nie maja zadnych wad. I nie pierdol ze cos sie moze urwac bo jestes
    od komputerow a nie konstruktorem i o wytrzymalosci materialow nie masz zielonego
    pojecia. W przeciwienstwie do mnie. Jestem uzytkownikiem komputera ale znam sie na
    wytrzymalosci materialow bo cale zawodowe zycie z niej zylem. Bojler najpierw 80l
    teraz 60l wisi u mnie na kolkach fi 5mm bo uznalem ze jak powiesze na kolkach fi 4mm
    to w oczach bedzie smiesznie wygladalo pomimo ze wymagany zapas bezpieczenstwa
    bedzie. Fabryki mebli do mocowania polek daja kolki fi4mm. I cztery takie kolki w
    plycie pazdziezowej wytrzymuja ze 150 kilogramow, tyle mniej wiecej moga wazyc
    talerze jakie mam w szafce powieszonej na dwoch kolkach fi5. Wiesniacy tak maja ze
    jak cos dokrecaja to musza dojebac do zerwania gwintu, urwania sruby itd. Tacy co
    wiedza jak skrecic nigdy nic nie urywaja i sie im wszystko trzyma.