  • Data: 2017-06-05 21:17:26
    Temat: Re: Szafy własnoręcznie wykonane - jakie narzędzia?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 5 czerwca 2017 20:20:37 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Widocznie podloga inaczej pracuje od szafy i dlatego nie polecaja wkretow do >kg do
    podlogi. Sam na to nie wpadles ze podloga i szafa to rozne rzeczy? Wkret >do kg
    zapewni mocniejsze trzymanie niz konfirmat. A to za sprawa tego ze >wiecej materialu
    w masie bedzie przy wkrecie niz konfirmacie w wytrzymalosc na >urwanie wkretu do kg
    jest wieksza niz plyty i to ze wytrzymalosc konfirmata >jest jeszcze wieksza nie ma
    zasnego znaczenia bo plyta jest slabsza.

    Zakończcie ten spór kompromisem
    http://www.dromet.pl/files/pl/catalog_products/image
    s/big3/26/wkrety-hartowane-do-drewna-ocynkowane-opak
    owania-na-kg-wdhk.jpg
    ;)
    Ja tam jednak do płyt meblowych konfirmaty używam i polecam
    Ale wkręty jw czy czarne do gk tez będą trzymać