  • Data: 2017-06-05 23:03:26
    Temat: Re: Szafy własnoręcznie wykonane - jakie narzędzia?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-05 o 09:22, Adam Sz. pisze:

    > Im bardziej wybajerzona kuchnia tym więcej kasy się oszczędzi.
    > Stolarz za blaty weźmie 2k, a jakbyś tą kuchnie kupił u sprzedawcy mebli
    > to ten sam blat kosztowałby już 3k :-) Także nie widzę tu żadnej
    > sprzeczności. Ja też chciałem oszczędzić kasę robiąc sobie samemu
    > kuchnie ale nie oznacza to, że odrazu wybrałem wszystko co budżetowe -
    > moja kuchnia kosztowała ponad 20k. Robiona przez "stolarza" kosztowałaby
    > 30k, a przez "studio" pewnie min. 40k :-)

    Dobrze mówisz.
    Nie zależy mi na budżetówce, ale nie lubię być skubany. W salonie z
    szafami do zabudowy podano mi ceny poniżej 1000 zł za szafę. Chciałem
    zamówić 5, ale na miejscu okazało się, że cena za sztukę dochodzi do 2
    tys. A 1800 zł za szafę bez bajerów o wymiarach 100x40x210 cm, w dodatku
    z otwieranymi drzwiami z podstawowej płyty wiórowej - to znacznie za drogo.

    --
    MN