  • Data: 2017-06-05 19:43:01
    Temat: Re: Szafy własnoręcznie wykonane - jakie narzędzia?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, June 5, 2017 at 9:01:58 AM UTC+2, k...@w...pl wrote:

    > Szafy do zabudowy fachowo robi się bez ścian bocznych, tylko ramiaki
    > mocowane do ścian budynku.

    To moje beda niefachowe ;) bo nie ma mowy, zeby w szafie (zwlascza kuchennej) byla
    malowana sciana zamiast plyty...

    W przedpokoju tez zamierzam wneke wypelnic szafami z pelnymi bokami + szuflady i
    drzwi otwierane, zadne przesuwne badziewie nie wchidzi w gre... (zajmuje dodatkowe
    miejsce i sie w tym tylko wszystko kurzy). Mam miejsce na otwieranie drzwiczek, wiec
    nawet nie ma sie nad czym zastanawiac.

    > - Wkręty fosfatowane (KG) nadają się do gipsu i mocowania go do ramiaka
    > drewnianego i koniec.

    ja takich nie biore pod uwage, konfirmaty lub wurth assy 4x50

    > Mebli z płyty
    > wiórowej nie powinno się rozbierać i ponownie składać.

    taki tez mam plan - zabudowa "dozywotnia"

    > Jeżeli coś robimy to róbmy to dobrze, a przynajmniej bezpiecznie.

    dokladnie