  • Data: 2016-04-01 20:55:11
    Temat: Re: Szafy z drzwiami przesuwnymi projektowanie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 20:34:44 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Witam,

    > Tak :) Sprobuj to zobaczysz czemu, tu nie chodzi o to zeby sobie zmierzyc
    > dlugosc biegu i podzielic przez 8 i gotowe :DD
    >
    > Szafa to jest jakas 10 x prostsza sprawa od tych schodow :-)
    >
    > Przy czym oczywiscie chodzi tu o to zeby nie trzeba bylo przy montazu
    > rzezbic, kuc schodow, czy przerabiac stopni / podstopnic, a takze o to,
    > zeby szpary miedzy docelowymi schodami, a istniejacymi schodami byly jak
    > najmniejsze. Takze najpierw trzeba dokladnie zmierzyc i przerzucic wymiary
    > istniejacych schodow do kompa, a potem do tego doprojektowac schody.

> [...]
    Szczerze mówiąc nie widze problemu. Sporo już w drewnie zrobiłem atakie schody jak
    Twoje to banał
    Praktycznie same stopnie. Kartka ołówek, dobrze pomierzone betonowe stopnie i
    spokojnie te kilkanaście stopni zwymiarować można.
    Trudniej było jak regał do garażu projektowałem a musiałem tak zrobić aby Galaxy
    którego wówczas miałem maskę 7 cm pod półkę wjechał bo garaż mam krótki.
    Ale dało się zrobić.
    W środku regału puste miejsce na przód Galaxego. A najśmieszniejsi że w tym garażu
    galaxy może 2 razy stał;)
    W przyszłym tygodniu płytka tym pro100 ma dojść ale znając życie i mnie to jutro to
    juz na kartce rozrysuję bo teściowa zleciła zrobienie szafy i nie mogę terminu
    zawalić;)