    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Sat, 24 Apr 2021 20:29:04 +0200

    W dniu 24.04.2021 o 09:41, Uzytkownik pisze:

    > pierwszy argument: ja tak mam
    to nie jest logiczny argumnent
    > drugi argument: musi być drogo i skomplikowanie bo tani i prosty termet
    > jest awaryjny.
    to jest teza, którą należałoby udowodnić

    > Oczywiście wg Ciebie to co ja napisałem to były głupoty,
    nieprawda.

    oczywiście, sugeruje że słuchacze, czytacze, muszą sie zgodzić z
    następującymi słowami. tyle że to nie są moje słowa. Gdybyś chciał
    załagodzić konflikt, zadał byś pytanie. jeśli chcesz eskalować konflikt,
    TY twierdzisz ze ktoś tam zroibł/napisał/ powiedział coś tam. to FAŁSZ

    > Gdzie udowodniłem, że z palcem w d... autorka tamtego tematu zmieści się
    > w założonych przez nią finansach z kotłem, który ja zaproponowałem, a
    > będzie w tym przypadku o wiele lepszym rozwiązaniem i wcale nie będzie
    > droższym od Twojej propozycji.
    gdyż nie odniosłeś sie do moich uwag.

    > Później przez cały wątek bijesz pianę i
    > oczekujesz, że ja Ci przyznam rację,
    skąd wiesz czego ja oczekuję? Teraz napiszę Ci czego oczekuję. szacunku
    do kogoś kto ma śmiałość zapytać dla czego? Używania logicznych argumentów

    > a przy tym w każdej wypowiedzi mnie
    > dyskredytujesz, aby pokazać światu jaki to ze mnie ch..... instalator,
    > złodziej, naciągacz i ch.... wie co jeszcze.
    drugi raz porszę wskaż gdzie. bo jeśli nie napiszesz, to możesz być
    zajebistym fachowcem, ale bez jaj.

    > Teraz szukasz każdej
    > możliwej okazji, aby mi przywalić i się odegrać, za to, że jesteś biedny.
    ODEGRAĆ?
    cytuję:
    Ciekawe kiedy zenusia zaprowadzą do weterynarza, aby zaszczepić na
    wściekliznę? ;)

    pytam ponownie. po co wkładasz kij w morowisko.

    odpowiedz albo przeproś.

    > Ponadto udowodniłem, że 7 lat gwarancji to mrzonki i obarczone jest
    > wydaniem dużo większej kasy niż za kocioł, który ja zaproponowałem, a do
    > tego montaż zaproponowanego przeze mnie kotła będzie dużo prostszy, a
    > instalacja mniej skomplikowana,
    udowodniłeś. w TERMECIE. Teraz jak masz jaja, to zrób to we wszystkich
    wymienionych kotłach.

    > a Ty dalej swoje i mnie obrażasz.

    no proszę. napisz jak cię obraziłem. bardzo prosze. Cytat.

    > Żal mi Ciebie chłopaku, bo faktycznie jesteś biedny z takim myśleniem i
    > postrzeganiem innych ludzi oraz nienawiścią do osób lepiej sytuowanych
    > od Ciebie.
    1. skąd wiesz jak jestem sytuowany. Mało czytasz co piszę. ;)
    2. jak jestem biedakiem, to gardzisz mną? Bo? Tak Cię mama wychowała?
    3. Ja do nikogo się nie dowalam, nie przypieprzam. natomiast dość często
    pytam dla czego. Ty masz dużą wiedzę, ale zatajasz informacje
    niekorzystne dla siebie. dowód? Wyśmiałeś termeta, bo było łatwo, ale
    innych producentów przemilczałeś. wyśmiałeś "głupka" który ma instalacje
    w której kocioł taktuje, ale nie napisałeś jakie jest "zdrowe" taktowanie.
    I teraz też pytam DLA CZEGO nie sprowokowany w tym wątku, dopierdzielasz
    Zenkowi?

    ToMasz