  • Data: 2021-04-27 00:44:23
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 26 kwietnia 2021 o 22:40:10 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Gówno wiesz. Szczepionki dla dzieci od wieku lat są takie same.
    > Mam papier.
    > To napisz teraz z pamięci tylko ile szczepień obowiązkowych oraz
    > zalecanych jest podawanych dziecku do ukończenia dwóch lat.
    > Z litości nie proszę o podanie chorób.
    >
    > Łatwe?
    >
    > Ja po dziesięciu latach już nie pamiętam po której z nich mieliśmy te
    > historie
    >

    > --
    > Pete
    Uważam że trochę koloryzujesz. Przed chwilą sprawdziłem. Przy wstrząsie nie ma
    wysokiej temperatury. Chcesz dyskutować o temperaturze dyskutuj z googlem. Pomiędzy
    półtora roku a dwoma latami nie ma żadnych szczepień obowiązkowych. Obowiązkowe
    szczepienia kończą się jak dziecko ma półtora roku. Potem długo nic i dopiero w
    szkole podstawowej następne. Jesteś przeciwko obowiązkowym szczepieniom. Na polio i
    gruźlicę i odrę i jeszcze kilka chorób też jesteś przeciwny żeby twoje dziecko
    zaszczepili? Jestem z takiego rocznika że widziałem i znałem rówieśników chorych na
    polio. Oni już nie żyją a ja zyje. O tym że jesteś przeciwny możesz sobie tutaj
    pogadać. W realu jesteś państwowy jak asfalt na jezdni i znaki drogowe. Twoje dziecko
    też nie jest twoje a państwowe. Nie wierzysz to przed posterunkiem policji zbij swoje
    dziecko. Tam dziecko. Psa zbij. Pies też jest państwowy. Gdyby nie to że dla państwa
    jest taniej i wygodniej żeby rodzice odchowywali dla państwa swoje dzieci to po
    urodzeniu były by odbierane i wychowywane w państwowych instytucjach.