  • Data: 2021-04-27 07:59:57
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > w skali świata? europy? Bo w Polsce przez cały rok +100.000

    W Polsce.
    Po prostu ten przyrost przypada dokładnie na 3 ostatnie miesiace 2020.
    Wczesniej wzrost był naprawde niewielki.
    Ale w wakacje uznano ze wygralismy z covidem, nie przygotowano
    szpitali, we wrzesniu puszczono dzieci do szkoły i ogolnie lekko
    przestano sie przejmowac.

> [...]
    > sobie teraz przypadek mojej żony: miała objawy, które mogły
    > sugerować raka. Przez lockdown jego zdiagnozowanie mogłoby być
    > opóźnione o rok. Ile takich ludzi zmarło, bo nie dostało pomocy na
    > czas? Ilu zmarło przez zastraszenie*?
    > *- sam, na początku cyrku, jadąc autem zaczęło mi się ciężej
    > oddychać. Pomyślałem, że to może crovid. Od tego czasu zaczęło mi
    > się oddychać coraz ciężej. Dopiero po godzinie dotarło do mnie, że
    > przecież mam zatkany nos, więc trzeba kupić coś na przeczyszczenie
    > zatok. Ja byłem wtedy bombardowany tą paniką może dwa tygodnie.

    Oczywiscie ze było wiele takich osób.
    Ale korelacja czasowa miedzy fala pandemii która zaczeła sie na
    poczatku pazdziernika a zgonami w tym czasie moim zdaniem mocno podwaza
    teze ze to efekt odłozonych operacji zabiegów etc.
    A to ze ludzie umierali rowniez dlatego ze karetka nie dojechała to
    znam rowniez z własnego otoczenia.

    > ja miałem jeden taki przypadek w rodzinie, więc mogę stwierdzić że
    > coś w tym jest

    Przypadek ze co?

    > bo byś się łatwo zorientował. W uk rozczochrany wódz rzeszy już
    > przyznał, że 'ok 25% zgonów może być niewłaściwie sklasyfikowanych
    > jako cvd'. Ty możesz stwierdzić, że 75% było poprawnych, ja - że
    > coraz więcej ludzi ma takie przypadki w swoich rodzinach, więc
    > lepiej rzucić z czapy 75% i wyeliminować argument o zawyżaniu
    > liczby zgonów.

    Chcesz powiedziec ze jak umarło 100 tys wiecej osób i 80tys miałoby
    wpisany covid to byłoby podejrzane?
    Powiedziałbym wrecz ze byłoby to rozgrzeszajace dla rzadu...

    > ja czekam aż w Texasie wszyscy wymrą, pewnie ziemia będzie tania.

    Norwegowie tez nie umieraja.
    Ba, nawet w 2020 umarło ich mniej niz w 2019.
    Stanmy sie druga Norwegia!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle