  • Data: 2021-04-27 08:28:41
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Apr 2021 03:59:57 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Marku, w 2020 zmarło nagle przez 3 miesiace 100 tys ludzi wiecej
    > niz
    > zwykle.

    Budziku, już dostałeś odpowiedź. To jest efekt braku odpowiedniej
    pomocy na czas. Zdajesz sobie sprawę np. jaki jest wymagany maks
    czas (w minutach!) na zrobienie koronarografii pacjentowi po
    zawale, aby w najlepszym przypadku nie dostał bardzo poważnych
    powikłań z powodu niedokrwienia mięśnia sercowego a ile trwa
    oczekiwanie na wynik testu covid, który wstrzymuje koronarografię?
    Nie ma znaczenia jak bardzo będziesz zaklinał rzeczywistość.
    Pokaż statystyki śmierci na grypę w od 1 marca 2020 do dziś. Pomogę, nie musisz
    szukać. Jest zero. Nagle magicznie grypa stała się nie śmiertelna. Ostatnie
    zanotowane dane sprzed covid to 64 osoby na sezon grypowy. Teraz uwaga najciekawsze:
    wg statystyk Flumomo (https://www.eurosurveillance.org/content/10.2807/15
    60-7917.ES.2017.22.14.30506#figuresntables) to 64 to jest mocno niedoszacowane i
    rzeczywisty poziom zgonów w grupie 65+ w Polsce to około 6500 osób rocznie.
    Nagle przestało umierać 6tys osób, no cud.

    > Nie jest tajemnica ze to teoria wyssana z jakiegos amerykanskiego

    Nie wiem skąd wziąłeś tą amerykańską bzdurę, coś słyszałeś ale nie
    zrozumiałeś. Plotka jaką w mediach obalono dotyczyła idiotycznej
    tezy, że lekarze wpisują powód covid _bez_ pozytywnego testu.
    Jak widać nie masz w kręgu znajomych lekarzy pracujących w szpitalu
    i nie zdajesz sobie sprawy ze skali tego zjawiska jakim jest
    wpisywanie przyczyny "covid" przy zgonie osoby pozytywnej na covid.

    > Ale widze ze jeszcze nikt z twoich znajomych na to nie umarł,
    > pewnie
    > stad takie lekkie podejscie

    Dwie osoby. Obie miały typowe objawy bezobjawowego covida a zmarły z
    powodu braku specjalistycznej pomocy na czas, obu wpisano covid jako
    przyczyna TYLKO z powodu tego, że byli covid pozytywni. Więc daruj
    sobie cienkie wrzutki oparte o statystyki śmierci "z powodu covid".

    --
    Marek